Apakah Sistem Imun Anda Semua Tentang?

Apakah Sistem Imun Anda Semua Tentang?

Ia telah dikenali untuk masa yang lama bahawa kunci kepada kesihatan yang baik adalah sistem imun yang berfungsi sepenuhnya dan kuat.

Ia adalah seperti dinding istana di hari berlalu. Menjaga musuh anda di luar dinding dan anda adalah agak selamat tetapi apabila anda membenarkan mereka masuk; anda mempunyai ia.

Raja istana akan menghabiskan banyak masa membina dan mengekalkan dalam keadaan baik dinding luarnya. Ini adalah penting untuk kesejahteraan bandar. Terdapat bukti ini sekitar kebanyakan lama memetik Eropah dan Dunia Lama.

Begitu juga dengan sistem imun anda. Anda mesti menghabiskan masa dan kajian ke atas pertahanan badan anda untuk mengelakkan bakteria berbahaya, virus, parasit dan penceroboh lain.

Walau bagaimanapun, sistem imun anda tidak sempurna dan terdapat banyak risiko kepada pencerobohan .... perkara seperti pencemaran, pemakanan yang tidak sihat, tekanan, kurang tidur dan toksin. Semua perkara-perkara ini dan banyak lagi yang boleh meletakkan tekanan yang besar ke atas badan dan melemahkannya. Cuba fikirkan musim sejuk dan melihat bahawa selesema, selesema (lelaki mendapat selesema dan wanita mendapat selsema) jangkitan dan penyakit begitu berleluasa.

Seorang raja yang baik akan tahu bahawa dia mesti mempunyai pekerja membaiki dan memeriksa dinding-Nya sepanjang masa. Dia akan melakukan ini untuk membuat kota kebal untuk melampirkan dan melanggar sebanyak mungkin. Begitu juga dengan sistem kekebalan tubuh; anda perlu memastikan ia dalam keadaan baik setiap hari.

Pada pandangan saya minum Aloe Vera pada asas harian menyimpan pembelaan anda terhadap "bug harian" dalam keadaan baik.

Untuk mengetahui lebih lanjut ikuti pautan saya di bawah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar