Minyak Kelapa Membina Atlet di Pasifik Selatan

Minyak Kelapa Membina Atlet di Pasifik Selatan

Minyak kelapa adalah baik untuk menguatkan sistem imun anda, penjagaan rambut, penjagaan kulit, kencing manis, melegakan tekanan, kekuatan tulang, mengekalkan tahap kolesterol, berat badan, penghadaman dan metabolisme, kelegaan daripada masalah buah pinggang, penyakit jantung, tekanan darah tinggi, HIV dan kanser .

Selagi rakyat pulau di Pasifik Selatan tinggal dengan makanan pulau mereka, mereka sihat. Hari ini makanan yang membunuh mereka.

Kejahilan membayar harga.

Sehingga baru-baru ramai orang di Pasifik Selatan tidak mengambil berat tentang apa yang mereka makan dan sejumlah besar produk-produk yang tidak sihat yang diimport untuk memenuhi orang keinginan untuk produk makanan barat baru dan menarik.

Makanan Barat dianggap lebih baik daripada makanan pulau itu dan semua orang dan bukan membeli ikan dalam tin daripada ikan segar dari laut.

Harga untuk makan yang tidak sihat makanan barat diproses kini perlu dibayar. Orang-orang di Samoa mempunyai kadar tertinggi diabetes di dunia dan hospital ini penuh dengan orang yang menunggu untuk memotong jari mereka, kaki dan kaki.

Atlet tahu lebih baik

Pada masa yang sama dengan orang Samoa adalah salah satu orang yang unhealthiest di dunia, mereka juga menghasilkan beberapa atlet terbaik.

Samoa ialah sebuah negara pulau Pasifik Selatan kecil dengan hanya 180 ribu orang dan masih mereka memenangi kejohanan World Sevens Rugby. Mereka juga telah menghasilkan juara tinju berat berat, David Tua dan seorang ahli gusti yang terkenal di dunia, "The Rock".

Samoa sukan atlet hari ini kembali kepada makanan pulau yang seimbang bersama-sama dengan minyak kelapa yang penting dalam semua memasak. Perkataan akar keladi Samoa adalah sama pentingnya dengan kentang di dunia barat. Taro mempunyai steroid semula jadi yang merupakan sebab mengapa orang yang semakin meningkat besar.

Apakah jenis badan yang anda membina?

Apa sampingan yang anda pada ketika datang untuk membina badan dan masa depan anda. Adakah anda membina badan anda pada makanan ringan diproses bersedia untuk azab diabetes anda atau yang anda membuat pilihan makanan yang seimbang segar membina batu-batu untuk badan yang sihat?

Untuk kesihatan anda, anda perlu lemak. Lemak daripada minyak kelapa dan mentega bukan sahaja sihat, ia adalah penting. Makan banyak sayur-sayuran dan buah-buahan. Menikmati kualiti daging segar yang baik dan ikan. Elakkan semua makanan yang diproses dan kekal rendah pada bijirin jika anda suka untuk membangunkan badan yang baik kelihatan sihat.

Anda tidak perlu menjadi peminat sukan untuk meningkatkan badan yang cantik yang kuat tetapi anda perlu bergerak. Pergi untuk berjalan kaki yang panjang atau bekerja di taman anda. Anda hanya mempunyai satu badan yang anda membawa dengan anda semua hidup anda. Dimasukkan ke dalam sedikit usaha tambahan membuat cahaya pengalaman dan menyeronokkan bukannya berat dan bermasalah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar