Jangka masa Gejala Selesema tidak harus diukur di Days

Jangka masa Gejala Selesema tidak harus diukur di Days

Tempoh gejala selesema tidak boleh diukur dalam hari. Ini adalah cara yang palsu melihat mana-mana kawasan kesihatan. Sebaliknya, ia harus diukur dalam berapa sihat sistem imun anda. Hanya dengan menggunakan ini kawasan-kayu boleh anda benar-benar menghargai tempoh gejala selesema anda.

Mari kita lihat apa ini bermakna, dalam realiti.

Jika anda mempunyai sistem imun dalam prestasi baik, anda tidak mungkin mendapat selesema, atau jika anda lakukan, ia akan berkuatkuasa untuk tempoh yang singkat, mungkin jam. Gejala-gejala boleh menjadi teruk, tetapi ia akan menjadi lebih cepat. Hanya orang yang mempunyai imuniti yang kuat boleh mempunyai gejala yang teruk.

Sebaliknya juga adalah benar. Seseorang yang mempunyai imuniti yang rendah tidak akan dapat untuk mempunyai gejala yang teruk. Anda hanya tidak mempunyai tenaga. Maka tanda-tanda yang mungkin membara selama beberapa lama.

Terdapat banyak kawasan dalam hidup anda yang lebih rendah tindak balas imun anda - diet, kurang tidur, kurang matahari, kekurangan masa untuk berehat, dadah perubatan, vaksin, kurang keharmonian di tempat rumah atau kerja. Senarai ini tidak berkesudahan. Walaupun badan anda mungkin dapat bertahan beberapa gabungan ini, lebih banyak anda terkumpul dalam, lebih teruk ia mendapat.

Walaupun menangani kawasan-kawasan ini semua penting, apabila anda mempunyai selesema, anda benar-benar mahu sesuatu yang sekarang, yang akan meningkatkan sistem imun anda. Ini adalah satu-satunya cara untuk mendapatkan lebih cepat.

Homeopati adalah mungkin satu-satunya sistem penjagaan kesihatan yang boleh mencapai matlamat ini. Kesannya sering dapat dirasai dalam beberapa minit. Dan lelemak keseluruhan selesema boleh menjadi dramatik.

Rawatan homeopati adalah salah satu yang paling berkuasa ada, tetapi juga salah satu yang paling lembut. Oleh itu tindakan yang pesat. Semua gejala selesema boleh merasa seolah-olah mereka hanya mencair jauh. Malah, kebanyakan orang tidak mengetahui tentang kehilangan gejala. Mereka lebih cenderung untuk hanya meneruskan kehidupan. Ia hanya dalam melihat ke belakang bahawa mereka menyedari selesema mereka telah diselesaikan dalam masa yang cepat berganda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar